فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
Information Technology (IT) as An Improvement Tool For Customer Relationship Management
International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management
Procedia - Social and Behavioral Sciences 41 ( 2012 ) 59 – 64
چکیده
در این مقاله، سعی شده به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات - به عنوان یک عامل کلیدی - از جنبه متفاوت در جهت ایجاد و مدیریت
ارتباط مستقیم بین
سازمانها و مشتریان پرداخته شود. چارچوبی برای توسعه زیرساخت های
لازم برای ارتباط موثر
و پایدار بین مشتری و سازمان ارائه شده است. از ابزار فن آوری اطلاعات
مدرن به عنوان ورودی برای جمع آوری اطلاعات مفید از مشتریان استفاده شده است. سپس، داده ها جمع آوری شد و روندهای مورد نیاز در بخش ارتباط با مشتری سازمان
انجام شد. نتایج نشان داد بهبود ارتباط با مشتری، باعث ایجاد مزیت
رقابتی پایدار شده و هزینه های سازمان
را کاهش می دهد.
واژه های کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، فناوری اطلاعات (IT)، کسب و کار
اصل مقاله به همراه ترجمه و اسلاید این مقاله موجود می باشد.
قیمت ترجمه مقاله :
2000 تومان
پرداخت آنلاین و دانلود
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.