مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی

نویسندگان

Information Technology (IT) as An Improvement Tool For Customer Relationship Management

International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management 
Procedia - Social and Behavioral Sciences   41  ( 2012 )  59 – 64

چکیده
در این مقاله، سعی شده به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات -  به عنوان یک عامل کلیدی - از جنبه متفاوت در جهت ایجاد و مدیریت ارتباط مستقیم بین سازمانها و مشتریان پرداخته شود. چارچوبی برای توسعه زیرساخت های لازم برای ارتباط موثر و پایدار بین مشتری و سازمان ارائه شده است. از ابزار فن آوری اطلاعات مدرن به عنوان ورودی برای جمع آوری اطلاعات مفید از مشتریان استفاده شده است. سپس، داده ها جمع آوری شد و روندهای مورد نیاز در بخش ارتباط با مشتری سازمان انجام شد. نتایج نشان داد بهبود ارتباط با مشتری، باعث ایجاد مزیت رقابتی پایدار شده و هزینه های سازمان را کاهش می دهد.

واژه های کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، فناوری اطلاعات (IT)، کسب و کار

اصل مقاله به همراه ترجمه و اسلاید این مقاله موجود می باشد.



قیمت ترجمه مقاله :

2000 تومان


پرداخت آنلاین و دانلود


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی